Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-28 23:00:28

Gin Lee想做武打明星 新歌MV破百萬點擊開音樂會找數

分享:
Gin Lee想做武打明星 新歌MV破百萬點擊開音樂會找數

Gin Lee新歌MV破百萬點擊。

李幸倪(Gin)加盟英皇娛樂後推出首支作品《Dum DumMV上架四日便突破一百萬點擊率,成績驕人。Gin早前亦於社交平台宣佈,MV到達一百萬views便會舉行網上音樂會答謝樂迷。昨晚(27日)Gin便舉行「找數音樂會」-Gin Lee New Beginning Music Live 2023 》,約一小時的音樂會共唱了九首歌曲,聽得現場樂迷如癡如醉。

Ad Block
Gin Lee坦言想做武打明星。

Gin Lee想做武打明星。

這次音樂會選址學校圖書館,原來是Gin的主意,「喺構思呢個答謝大家嘅音樂會時,我好希望搵一個同以往唔同、又或者所有歌迷印象中會做音樂會嘅場地,既然大部份人成長嘅地方都喺學校,就提議可唔可以搵到一個好靚嘅圖書館呢?所以今次音樂會特別揀選咗一間學校裏面嘅圖書館。」音樂會甫開始,Gin便以方大同的《愛愛愛》、陶喆的《普通朋友》及Justin Bieber的《Yummy》為音樂會打開序幕,「今日揀咗一啲同我成長過程好有關係嘅歌,頭兩首歌係方大同同陶喆,我細個返學嘅時候係非常之喜歡佢哋嘅歌,亦都係我好好嘅學習對象。」Gin表示已有一段時間沒跟大家見面,十分掛念一眾樂迷,休息後決定重新出發,並決定一定要舉行網上音樂會,跟樂迷互動一番。所以音樂會上,特設問答環節,讓歌迷update一下Gin的近況。歌迷都對鏡頭後Gin的日常生活十分感興趣,例如問到如何跟她的貓咪「杏仁糊」相處、又問到最近煲開甚麼劇,Gin透露家姐推介《Wednesday》,於是她便一口氣看完整部劇集。隨後便唱出最近大熱劇集《First Love》的同名主題曲及自己初出道時歌曲《今天終於一個回家》。除了貓咪、煲劇,歌迷又問到護膚秘訣、減肥斷食等話題,Gin 都一一解答,有歌迷問會否舉行大型演唱會時,Gin表示計劃當中,Gin亦提到除了音樂,自己亦對演戲也感興趣,不過首先要做好音樂,「因為我實在有太多嘢喺音樂上想同大家分享。」提到電影,Gin笑謂從小便喜歡看動作電影,仲有想過當武打明星添。

Gin又被問到如果MV達到二百萬views又會否再派福利?Gin爽快答應:「好呀,咁大家就要再睇多啲我嘅MV啦,到二百萬時,我就會再公佈有乜嘢彩蛋俾大家。」最後一條問題,歌迷問到以一句說話對一年後的自己說,Gin謂:「我希望一年後嘅我更靚、更勇敢,少啲顧慮、少啲fear,做自己多啲!可以再開心啲,同埋健康。睇番一年前嘅自己就會覺得,good job!呢一年做得好!我希望一年後嘅自己係會feel proud of myself。」最後,Gin特別以重新編曲的《Dum Dum》,為音樂會畫上完尾句號。

Ad Block
Gin Lee開音樂會找數答謝歌迷。

Gin Lee開音樂會找數答謝歌迷。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受