Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-04 13:12:37

MIRROR演唱會意外|COLLAR接受商台903《叱咤樂壇》訪問 So Ching缺席 隊長Gao:我哋OK嘅

分享:
COLLAR

COLLAR到商台接受叱咤903《叱咤樂壇》謝茜嘉及梁文禮訪問,So Ching缺席。(相片由商台提供)

MIRROR紅館演唱會第四場發生嚴重意外,腦部和頸椎受傷的舞蹈員李啟言(阿Mo)目前情況仍然令人擔心,其女友是8人女團COLLAR成員蘇芷晴(So Ching),而事件發生至今,So Ching被發現在IG上已取消關注「花姐」黃慧君、魯庭暉、MakerVille及ViuTV。

今日,COLLAR在MIRROR紅館騷意外發生後首度開工,上商業電台宣傳新歌《OFF/ON》,由於So Ching未能歸隊,故今日只以七人姿態現身,當中Candy就把長髮染成粉紅色,適逢今日是Ivy So的21歲生日,大批粉絲及網民也留言恭賀壽星女。節目開始時,隊長Gao代表COLLAR感謝大家關心,表示近日收到各界問候,Gao表示:「好衷心咁多謝大家好關心我哋,我哋都密密收到好多唔同界別嘅人嘅鼓勵,收到你哋嘅愛,想同大家講聲,我哋OK嘅,希望大家都平安,希望好嘅事會發生。我哋會帶住大家嘅力量去努力,繼續做好我哋,散發正能量。」主持人謝茜嘉問她們有甚麼要代So Ching講時,Gao就話:「多謝大家咁關心佢(So Ching),希望大家可以繼續相信佢哋,同埋支持佢哋,畀少少空間同埋時間佢哋,相信佢哋會好嘅。」當問到壽星女Ivy So的願望時,她認為健康很重要,希望身邊每一位都身體健康及平安,向他們送上無限的祝福。至於Winka就表示,體會到成員們在這段時刻互撐,實在患難見真情。

MIRROR演唱會意外|缺So Ching上電台開工 COLLAR隊長Gao:我哋OK嘅

COLLAR今日在MIRROR演唱會發生意外後首次開工,以七人姿態現身商台。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受