Ad Block Ad Block
生活
2022-05-23 23:54:34

小孩挨跌價值逾5萬元「天線得得B」 母親睇片後質疑被屈 玩具店kkplus發聲明回應

分享:
網上瘋傳小朋友挨跌巨人公型公仔的照片及影片。(網上圖片)

網上瘋傳小朋友挨跌巨人公型公仔的照片及影片。(網上圖片)

小朋友弄壞別人的東西,店家要其父母賠償都很正常,但最近有間玩具店,小朋友將店內的大型昂貴公仔「天線得得B」挨跌至「五馬分屍」後,網民卻多數支持弄壞公仔的家人,甚至暗指放置公仔的店舖為「黑店」,原因是這小朋友的媽媽為弄壞了的公仔賠償後,翻看CCTV片段,在facebook上分享了該次「倒楣」的經歷。

被挨跌的巨型公仔。(網上圖片)

被挨跌的巨型公仔。(網上圖片)

有感詐騙 造成心理壓力

這位媽媽指:「尋日行朗豪坊,我無留意掛住睇野,突然發出好大聲,轉身個公仔爆晒頭,個員工第一句就話我個仔踢個公仔,我同我老公即時賠錢,我同我老公同埋個仔都嚇到呆晒,佢故意同唔小心,都係我教得唔夠好,但係佢屈我個仔,我都係收人地send條片先知我鬧錯個仔,咁貴既公仔無鎖住、完全無嘢圍住,我已經覺得好唔合理,我真係覺得好離譜。可以話佢唔小心,但屈佢踢直頭覺得詐騙,埋單三萬幾,我真係心理壓力好大,以後都唔敢行街。」

父母教育不當 還是店舖以巨型公仔碰瓷小朋友?1 父母教育不當 還是店舖以巨型公仔碰瓷小朋友?2 父母教育不當 還是店舖以巨型公仔碰瓷小朋友?3

一家人獲網民力撐

有網民看到後,就力撐這位媽媽,「我唔會賠得咁輕易,你小朋友挨到係無得駁,但佢依家擺出黎乜都無保護,就好似碰瓷咁屈錢一樣」、「小朋友都無預計過公仔會跌,根本就唔應該怪晒佢度,果間舖頭都有責任保護自己既財物」、「根本就係間舖頭老屈人,當刻你應該要報警,唔應該咁快賠錢比佢哋」「你地係有責任,不過間鋪都好大問題,乜野保護設施都冇,有冇見過有藝術展會乜野保護設施都無先?除非果件藝術品係話本身既用意係任你觸摸,用觸摸去感受下件藝術作品,但依間鋪有同類事件,今次已經係第四單,你地應該搵東張西望去訪問下佢地啦,真心。」更有很多人留言關心小朋友有否受傷,並疑惑店家為何不圍住那麼昂貴的公仔?

巨型公仔售價高達$52,800。(網上圖片)

巨型公仔售價高達$52,800。(網上圖片)

玩具店kkplus發聲明回應

事件在網上瘋傳,及後涉事玩具店KKplus透過網上社交平台發表聲明回應,指出事發後已即時處理並在雙方同意下徹底解決,處理方法是由事主主動提出。聲明中又列出該「天線得得B」的預售價格,以及各方面的成本費用;並指早於去年11月開始已在該位置展示,期間未有為客人帶來任何不便,會重新審視所有擺設的展示安全。此外,聲明中亦提到,會主動聯絡事主跟進事件,以及呼籲市民,為了事主的隱私,避免轉發含有個人資料的任何訊息。

Ad Block
玩具店透過社交平台回應事件。(網上截圖)

玩具店透過社交平台回應事件。(網上截圖)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受