Ad Block Ad Block
生活
2022-05-19 16:15:00

荃灣豬肉檔AK阿威首個代言 SKECHERS美國第一工作鞋系列 威威豬必買!

分享:
荃灣豬肉檔AK阿威首個代言  SKECHERS美國第一工作鞋系列 威威豬必買!

荃灣豬肉檔AK阿威首個代言 SKECHERS美國第一工作鞋系列 威威豬必買!

近日網上熱話一定非荃灣豬肉檔AK阿威莫屬,吸引不少家庭主婦慕名而來,買豬肉之餘,更與阿威打卡自拍。最近阿威終於有首個廣告代言!SKECHERS邀請

「荃灣鮮肉威威」親身體驗工作鞋系列,成為阿威首個合作的品牌!

Ad Block

作為豬肉檔店長的阿威,需要長時間站立,加上工作環境較濕滑,正正需要一對抗滑又舒適的工作鞋,除了為他帶來安心,減低意外發生的機會,更可以減低雙腳疲勞,讓愛戴他的粉絲更放心。SKECHERS特別邀請阿威穿着工作鞋系列在豬肉檔工作。

貼心粉絲曾送腳貼

豬肉檔店長阿威每星期工作六天,他坦言:「長時間站立雙腳有時都會倦,始終街市地面有時會比較濕滑,所以揀選工作鞋時,舒適和抗滑是首要條件。」而阿威對工作鞋讚不絕口,表示:「體驗咗一段時間,雙腳真係無咁攰,同埋每一步好似踩喺枕頭咁,好得意。前排有粉絲擔心我企得攰送咗啲足貼俾我,而家有咗工作鞋,佢地可以放心喇!」

於荃灣「鮮味」豬肉檔工作六年的阿威,每天凌晨5點半便回店準備,比同事足足早一小時,還會耐心跟街坊分享煲湯心得。阿威謙虛表示:「好開心,全靠『威威豬』的支持!我相信用心去做就係專業,喺街市嘅行業都唔例外!所以我地會着晒整齊制服務客人,而家連工作鞋都有專業裝備加持添,更加可以專心服務客人。」

即睇阿威廣告靚相!

Ad Block
阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列 阿威穿上SKECHERS工作鞋系列
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受