返回 娛樂 出版:2017-Jan-06 06:00 更新:2017-Jan-06 06:00 薛凱琪獲獎 半開心半嬲怒 分享: 薛凱琪(Fiona)昨日出席護膚品牌活動,談到她缺席港台《十大中文金曲》頒獎禮,未有到場接受「十優歌手」獎,她表示:「我都覺得好可惜,因為一早接咗工作,完全唔可以推,當知道自己獲得『十優歌手』,我興奮到叫咗出嚟,不過心情有一半開心,一半有啲嬲!」她解釋,開心是知道獲得獎項,嬲怒是因為未能出席頒獎禮。 ADVERTISEMENT【👇請你去香港迪士尼樂園Pixar Summer Fest👇】