Ad Block Ad Block
新聞
2017-04-24 06:00:00

社創CEO大專賽 城大生擬聘長者辦導賞團奪冠

分享:

社創基金與政府青少年網站(Youth.gov.hk )首次合辦社創CEO大專賽,決賽喺剛過去嘅周末舉行,結果冠軍由城市大學學生組成的「歲閱悠遊」隊伍奪得,同場佢哋仲贏得「社會創新『諗』頭獎」及「現場投選最想實現社創好橋獎」㖭!


到底乜嘢好橋令佢哋能夠連奪3個獎項咁犀利?就係舉辦香港地道嘅導賞團,其特別之處是會聘用熟悉該區的長者當導遊,並與大專生合作,帶領參加者從多角度感受社區文化。


得獎嘅同學話,近年跨世代間有不少矛盾,好似「關愛座」引起熱議,都係因為彼此唔夠了解,所以希望透過活動打破兩代的隔膜,亦讓長者有機會發揮所長賺取薪酬。佢哋仲話香港有好多社區故事,例如柴灣有3個名,唔係搞呢個計劃都唔知呢!


大會話今次比賽反應熱烈,共收到139份營商計劃,冠軍得主就喺賽事中奪得共17萬元創業啟動基金,將於今年內在社區中實踐有關計劃。有興趣嘅朋友不妨留意吓。


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受