Ad Block Ad Block
新聞
2020-12-03 04:30:00
日報

角落小夥伴聖誕登陸屯門市廣場

分享:
屯門市廣場以角落小夥伴做今年聖誕主題。

屯門市廣場以角落小夥伴做今年聖誕主題。

今個聖誕,角落小夥伴登陸屯門市廣場,與全港大小朋友大開甜點派對,並於即日起至2021年1月3日期間,設立全港首個大型角落小夥伴主題烘焙工房「Sweet Christmas Studio」,提供多達7款可愛又有趣的主題烘焙工具及食材,讓學員即學即做聖誕甜品應節,全程有導師或影片指導,大小朋友都變廚神啦!

近年角落小夥伴冒起,Ray亦係粉絲,平日都有留意有關精品,今次屯市設有角落小夥伴聖誕期間限定店,不少產品更是由日本直送香港,不容錯過。另外,S+ REWARDS會員更可以點數換領全港獨家角落小夥伴廚房用品,開心消費之餘,又能免費換領可愛精品,大滿足!

鍾意打卡的朋友,留意場內有3大主題打卡區,分別是紅粉緋緋「可愛草莓咖啡店」、「甜蜜雪糕花園」及「幸福聖誕角落」。以草莓造型亮相的白熊「Shirokuma」、化身成雪糕店員的企鵝? 「Penguin?」、甜筒造型的蜥蜴 「Tokage」及其他角色都已經準備好成為大家的拍攝夥伴!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受