Ad Block Ad Block
新聞
2019-03-22 06:00:00

中產朋友知驚未?

分享:
英國首相文翠珊

英國首相文翠珊

英國May姐一於硬去,因為佢知道,退歐方案已無退路。歐盟嗰邊擺明唔會再傾,而佢就曾經大想頭,想用疲勞轟炸,每個星期都夾個方案畀國會議員投票,迫國會議員響死線之前含淚通過。點知早幾日議長一句:喂!有條國會規矩,唔可以同一個議案推上國會無限次投票。May 姐呢招唔work,死火。
 

英帝政局,一直未變。依家反歐之保守黨悍將,點都要佢同歐盟傾一個全面切割的套餐。傾唔到呢?反歐悍將話,可以支持延遲退歐之方案,等May姐可以返去歐盟傾多些嘢翻來。不過好似話,條件係:May姐,唔該你講清楚,肯唔肯響國會投票前辭職。

講到尾,都係要夾盡May姐,搾乾佢政治本錢然後叫佢彈開。英帝政治之「文明」,因為佢地傾政治,近二百年都唔用槍炮,而係響國會議事堂互劈互打。呢啲好似好文明,但如果你追落去佢地的互劈細節,言語間就係刀光劍影,見血封喉。香江嗰啲大叫大嚷最後畀保安帶走嗰啲議員,水平真係……。

May姐搞唔掂,英帝經濟得唔得呢?早日英鎊仲堅挺,證明金融佬都見慣風浪,知道英國佬作風,素來都係船到橋頭自然直。美帝亦然,大家日日睇中美貿易戰刀光劍影,以為貿易戰係美帝政治的top agenda,傻啦,都係國內問題多啲。講到底,選舉就係國內問題。美帝選舉戰場,往往就係一些價值問題之爭論,例如性別平等權利,種族問題等等。美帝強國傾成點,選民唔多理。不過,侵侵又唔介意拖住傾。因為依家強國出來的經濟數據唔係咁好,美帝仲唔借機踩多幾腳?

所以,泛民朋友去美帝都唔應該開心住。舊年本欄仲提過大家,話美帝會借港制中,綠營會借民(主派)制中,講完之後仲畀網民調侃。其實做prediction嘅嘢,大家睇專欄都應該抱著輕鬆心情去睇,唔使咁上心,真係炮炮去鬧作者無料到咩!不過,大早舊年提過大家美帝是動真格,今次大家應該相信了吧?

中美大戰,香江受靶,如果大家舊年已經作了準備,真係恭喜大家。但如果依家重新部署都未算太遲。美帝策略係點呢?今日泛民有三件代表去了美帝華盛頓。無嘢嘅,依家美帝做嘅,就係要夾最有機會做親侵盟友之香江泛民表態,要佢地唔好再好似以前咁樣,一面扮反中,一面扮親美,響美帝面前反中,響北京面前扮有理有節愛國不愛黨。依家美帝係要泛民表態,親美定傾中?無得好似以前咁玩假,借中美和好抽水。

美帝夾完泛民後,下一步就會夾商界表態:唔好又響強國扮反美,響美帝面前扮反中食兩家茶禮。跟手呢,就一步一步地,隨著商界要選邊站,好快輪到中產。我知總有人會窒我危言聳聽,不如又睇下點?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受