Ad Block Ad Block
新聞
2020-10-15 04:30:00
日報

亞洲萬里通獲評USA TODAY十大讀者之選

分享:
10best.com網頁截圖

10best.com網頁截圖

大家幾耐冇坐飛機周圍去?不過有時間都可以check下自己旗下各個飛行常客計劃儲里數計劃情況,因為而家去餐飲消費都可儲里數,里數唔用於機票上都可以換購其他產品,總之好好利用個計劃。呢方面香港人最熟悉的自然係亞洲萬里通Asia Miles莫屬,最近Asia Miles仲榮獲2020年USA TODAY 「十大讀者之選大獎」(10Best Readers’Choice Award)「最佳飛行常客計劃」組別中的第三排名,恭喜恭喜!
 

呢個「十大讀者之選大獎」係每年由美國印刷銷量最高的USA TODAY主辦,專家評審團包括該報編輯,10Best.com編輯及作家,以及多名旅遊撰稿人,評審團在不同旅遊相關組別中選出首20間獲提名機構,各組別十大得獎名單則由公眾人士投票選出,所以香港公司能夠打入三甲,殊不簡單!繼續努力!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受