Ad Block Ad Block
新聞
2021-07-23 04:30:00
日報

外賣App之亂

分享:

有冇人係用過外賣App超過10次(無論任何品牌),而仍然係覺得佢哋嘅服務都係稱心滿意,每次食外賣時條氣都好順,食完想提自己下次俾多啲Tip屎個送外賣人員㗎?有冇㗎?我周圍問過人,再加上我大量個人經歷總結,我懷疑係冇㗎。
 

有間我喜愛食嘅餐廳係某外賣App獨家,所以我多數都係用其中一間嗌外賣。除非你係喺「真正完全唔繁忙,餐廳都得閒到R緊腳趾」嘅時段嗌外賣,否則我差唔多未試過準時收到過外賣。而個外賣App知道自己遲會認衰,然後叫你等多一陣。而我最憎人「二次遲到」,即係咩呢?即係你已經遲到,然後Say sorry話自己半個鐘後會到,點知你半個鐘後再遲到,咁就已經係「二次遲到」。即係你都自己知道遲到令人難受,你下次再約人係咪應該反省咗自己,然後先再約多次人,你就唔應該再遲?但我用開嗰個外賣App,就「二次遲到」係基本,你唔好彩嗰時「三次/四次遲到」都有。


有一次,佢遲到,我再望下隻App,佢聲稱……餐廳正在準備我嘅食物。咁我梗係又有啲嬲,諗住打去餐廳問下咩事搞咁耐。打去餐廳一Check,佢話:「一早整好咗喇,冇人嚟拎呀!」我仲嬲得勁咗。今次唔關餐廳事,亦未去到送外賣人員度,本身隻App已經係欺騙緊我!食物一早整好,就話未整好,因為佢怕我發現佢啲送外賣人員未到,想將個波射俾餐廳。然後我又想問,我啲嘢食,係咪一秒一秒變凍緊?啲麵係咪努力吸緊啲湯,嚟到會唔會發脹到變咗筷子咁粗?


最可怕係……唔好話下下投訴咁港豬啦,你有時只係想查詢下,你係搵唔到任何電話號碼,你搵到啲半機械人同你文字對答,佢用Template文字答完你一輪,最後會自動Cut你線。你好嬲,再加上肚餓,你會更嬲。我問過身邊所有人,呢啲事情絕對唔係獨家,所有App都差唔多。每張外賣單收貴我幾十蚊,衰啲講,「性價比」仲衰過以前直接打去餐廳叫外賣,最起碼佢冇收貴我咁多,而且我有咩可以直接打去問,人哋遲到都識親口講句「唔好意思」吖。  

《黑紙》《100毛》《毛記電視》共同創辦人

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受