Ad Block Ad Block
新聞
2018-07-16 06:00:00

康宏團隊現場直擊世界盃決賽

分享:

今屆世界盃常有意外賽果,電視機旁的球迷睇得過癮,親身去俄羅斯直擊就一定更加刺激。話時話,今年積極招兵買馬的康宏理財,特別邀請業績優秀的理財顧問前往世界盃現場,同管理層一起睇總決賽,以答謝同事過去半年的努力,並增加管理層和同事之間的凝聚力,的確有諗頭。
 

康宏理財服務有限公司行政總裁冼健岷話,留意到唔少同事非常留意呢場體壇盛事,於是希望透過直擊球賽活動,與同事打成一片,讓老闆、員工上下一心。而5日4夜行程高潮當然係今日凌晨先打完的法國對克羅地亞大戰。佢又話,已預留1億元作獎勵計劃及招聘用途,目標於年底前增加理財顧問人數至2,000人。今次世界盃直擊活動是康宏招聘人才的重點獎勵計劃之一。


另外,昨晚決賽期間,公司亦於香港搞咗個大型派對,由俄羅斯靚仔Artem Ansheles擔任活動司儀,同超過300名同事一同觀賞賽事直播,感受世界盃的熾熱氣氛。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受