Ad Block Ad Block
新聞
2017-07-25 06:00:00

項明生推遊輪書 帶團做三陪

分享:

旅遊達人項明生昨日在書展舉行新書《提前退休3:坐遊輪遊冰島、大西洋、太平洋》分享會,請來陶傑做主持、方健儀、車淑梅、張文新、查小欣同爆機達哥等城中KOL名人撐場。承住去年榮獲有「出版界奧斯卡」之稱的金閱獎個勢,今年就帶大家坐5艘不同郵輪,探索冰島、大西洋、太平洋等不同水域。

James於書展後馬上要去四國香川縣拍攝,原來佢已獲委任為香川旅遊大使,不忘hard sell下:「最想去直島,草間彌生的大南瓜等咗我好多年!而家高松直飛香港,方便咗好多倍!機票都係61蚊港幣咋,抵到爛啦!」

佢笑言,自己學緊杜如風,10月會帶團去韓國睇楓葉,並自嘲處男下海,做三陪,日頭陪影相,夜晚陪食飯、陪傾偈,仲會大開金口,與眾同樂。團推出一個月唔到就已爆滿,現在考慮食住個勢,加開一團。遲下仲計劃帶深度團去京都同奈良等。咁密密帶豪華名人團,豈不是豬籠入水?他哈哈笑:「我的新書都是做慈善,版稅全數捐俾大覺福行做老人的善終服務,可能福有攸歸啩!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受