Ad Block Ad Block
新聞
2017-07-27 06:00:00

ANA港日航線30周年慶 米芝蓮中菜饗商務客

分享:

日本最大規模的航空公司ANA(全日本空輸株式會社),來往香港至日本的定期航線,不經不覺已30周年,當然唔少得要慶祝,ANA於是特別喺呢個月與香格里拉大酒店內獲米芝蓮二星的中菜廳合作,為商務艙的旅客帶來特別設計的飛機餐。

航空公司依家每星期有39班機來往香港至東京、大阪及名古屋3個日本主要城市,港人咁鍾意遊日,相信點都搭過ANA的航班,Ray都幫襯過,餐點同服務當然有水準啦!所以佢哋今年連續第5年獲Skytrax評定為「五星級航空公司」,亦係日本唯一獲得此項殊榮的航空公司。唔止客運,原來喺貨運方面都獲得殊榮,ANA Cargo於去年喺香港舉行的Payload Asia Award中,亦被選為「Combination Carrier of the Year (Customer Choice)」及「X Factor (Industry Choice)」,真係有得fight㗎!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受