Ad Block Ad Block
新聞
2017-01-18 06:00:00

Uber銅鑼灣Office設育嬰間

分享:

Uber在港發展業務兩年半,現時雖被官司纏擾,卻不礙公司大展拳腳,去年10月仲將總部由上環遷往銅鑼灣一個9,000呎的辦公室。Ray噚日去咗參觀,留意到Uber對女同事相當貼心,原來因為公司有兩位年輕媽媽,同事就諗到將其中一間小型會議室改裝為育嬰間,需要時可預約餵B換片,仲可拉起門簾,果然私隱度十足!


Uber員工Parry同Ray講,育嬰間嘅使用率雖不高,但當初同事都贊成有需要設立,真係在職年輕媽媽嘅喜訊呀。而Uber辦公室多個房間都有個名㗎,育嬰間係「蛋撻」(Eggtart)、會議室係「山頂」及「燒賣」等,取材至香港地方名同食物,充滿本土特色。


Uber總部有約100個員工,今年仲打算增聘人手外,更會照顧埋員工伙食,每周提供五天的免費自助早餐,天天款式不同,如麵包及粉麵都有,今年考慮增設「免費午餐」。咁又啱,食飽先有氣力做嘢㗎嘛。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受