Ad Block Ad Block
生活
2021-08-20 04:30:00
日報

中環有妖怪

分享:

中環最近有妖怪出現,不過呢隻妖怪,如果你鍾意食日本嘢,一定會喜歡,因為佢係一隻會整串燒同魚生飯嘅《妖怪Yokai》。
妖怪Yokai係全球首間以日本漫畫大師水木茂著作妖怪大圖鑑的日式餐廳,店內多個大芒會見到《鬼太郎》中的 一反木綿、唐傘小僧、飛頭首等,加上日式大紅燈籠,肯定會成為打咭熱點,非常Igable。
 

唐傘小僧

唐傘小僧

來自九州的大隈啓史

來自九州的大隈啓史

裝修落足本,食物質素又點呢?妖怪Yokai menu只專注炭火串燒同魚生飯,串燒由來自九州的大隈啓史主理,有逾十年經驗的他,將日本炭火串燒嘅傳統口味發揮得極好,其中一串雞牡蠣$50,約手指大小,帶皮去烤,皮脆而肉多汁兼有咬口,加多串砂肝,質素同我喺東京高級鳥燒差不多。

雞牡蠣$50

雞牡蠣$50

炭火串燒

炭火串燒

另一主打魚生飯,由「鮨さいとう Sushi Saito」監制,所有吞拿魚經熟成處理,山幸五色丼$468(赤身、中拖羅、大拖羅、赤身漬、拖羅蓉),一碗齊晒多個部位,豐腴甘美,另一碗池魚丼$280,這個丼,不是池魚有幾新鮮幾鮮甜,飯才是重點,飯加了芝麻同切碎的漬物,加上紫蘇,每一口飯都銷魂蝕骨,好吃死了。吃著吃著,日本旅行感覺全部返曬嚟。呢兩款丼必吃。

妖怪Yokai│中環皇后大道中80號H Queen's 23樓│2368 8331

山幸五色丼$468

山幸五色丼$468

池魚丼$280

池魚丼$280

飯加了芝麻同切碎的漬物

飯加了芝麻同切碎的漬物

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受