Ad Block Ad Block
新聞
2019-10-22 05:00:00

乘務員係機上消防、救護同保安?

分享:

最近不停有飛機意外的消息,又爆胎又lose control又持槍上機……雖說飛機是最安全的交通工具,但一出事,就沒有然後了。因此我們training對時safety部分非常重要。
 

正式training分services和safety兩部分,合共兩個多月,星期一至六,朝九晚五,每部分都有測驗考試,八成合格,肥佬就拜拜。「開學」第一日就獲分發一本厚過牛津字典的manuel,見到已經頭痛,但原來只是用於service部分……services主要了解公司行政、政策文化、飛機結構、用品等服務上的技巧與程序,甚是繁複。好唔容易捱完一個月以為成功在望?Safety先係最多人「到此止步」的地方,一個唔小心,即日離職不是夢。

Safety training未開始已經收到一張密密麻麻的生字表,包括飛機結構、人體部位、術語等。好似我呢類英文唔鹹唔淡的人想順利畢業,真的要下唔少苦功。短短一個月的safety好似過咗成年,內容包括飛機安全用品用法、跳落超過5米高的滑梯、於漆黑一片且煙霧瀰漫的機艙救公仔、真滅火、急救、緊急疏散、游水(水中救人)、鎖人、綁休克機長、睇災難片……為唔同情況準備,每日都無覺好瞓,但真的非常充實。

以上資料俾想入行的讀者有個心理準備,但千祈唔好被嚇怕,雖然望落短短兩個月學晒好似有點誇張,但下點苦功就可以去世界唔同地方見識,達成夢想。努力一定會有回報,我可以,你都一定可以!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受