Ad Block Ad Block
財經
2021-07-14 04:30:00
日報

告別篇(二)

分享:

寫廣告,為乜?

想對行業有些貢獻,想大眾更懂欣賞廣告,想輕鬆以insider身份說行內外的蜚短流長,不過是其中幾個原因;更真正的目的當然是「改善社會風氣、瘋魔萬千少男少女大叔大媽、提高青年人內涵、刺激廣告市場」嗰啲想法啦。
 

話晒,廣告都係流行文化、普及/商業藝術,深入生活又好玩,仲有思想品味㖭。

要見過眾生及天地,才知甚麼叫好嘢,食過正嘢,先識貨識食,而香港少好廣告,便拿些出色作品在此和大家傾吓。科技發展影響廣告至死去活來,又值得多講新媒體現象、新科技廣告手法,起碼,盡一分力,令香港人對世界廣告視野和格局、想像,可以衝出香港的有限見聞。

又咁,正因為媒體之激變,今時今日,少寫個專欄、不寫專欄,也未至於太不捨(看那份報紙吧)。反正世界很大,社交媒體、是更mass的media,開patreon,又可以和真正想看自己文字/內容的讀者建立更緊密的關係,自主和自由度更高。

所以,江湖再見,有興趣繼續看我文章及其他更多關於廣告、創意、電影、品酒及低能內容的請到www.patreon.com/budming

(呢篇唔係最後,創作人從來break the rules,唔使last day,都可以食定散水餅嘅。) 
https://www.facebook.com/BudmingBudming   
IG:budmingbudming
逢周二、三刊登

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受