Ad Block Ad Block
財經
2019-10-16 15:48:00

如何知道幾時可以鋤價

分享:

老友見社運令部分物業樓價下跌十多個百分點而打算買樓,又知道現在買樓如果唔「鋤價」就對唔住老祖宗,於是問我怎樣鋤價,老實說,鋤價是博大精深學問,是物業投資的文藝復興,並不是怎樣鋤價,而是要知道幾時可以鋤價。所以要鋤價,首先要了解對手,簡單來說,如果是單一業主,就要睇對方是否等錢用,如果不是,即是並不打算賣樓,俾到價都唔會賣,明知買唔到,不妨鋤得深一些,玩下佢都好。

如果對方等錢用,就應該俾個合理價,低市價少少都可以,當做白武士,如果是幾個人合股,就要睇他們是否齊上齊落,抑或各自爬山,如果由開始各人夾錢買樓供樓都是數目分明,共同進退,代表他們兄弟同心,很難鋤價,不過這些例子不多。

在物業投資市場上,很多時都是幾個人夾錢買樓,當中一定有一個牽頭人,對樓市前景睇得非常好,借用社運的說法,他就是勇武者,其他入股人士就是和理非,很多時那些和理非對夾錢的事都愛理不理,他們會對勇武者話,既然一定賺錢,不如在賺錢之後扣回他們應該夾的錢,結果勇武者就要揹了條大數,雖然話勇武者和理非核爆都唔會割蓆,但唔夾錢就一定會割蓆,認清形勢,買家就可以鋤價,有機會買到平嘢。

林鄭叫和理非和勇武者割蓆,我覺得佢真的是不清楚形勢,她應該叫勇武者同和理非割蓆,而事實上和理非搵勇武者老襯,社運開始至今接近4個月,拉了超過2,500人,九成是勇武者,因為在前面衝鋒陷阱的是勇武者,和理非只是在後面插科打諢,不但危險性不高,而且仲企在道德高地,對人講是他們不和勇武者割蓆,勇武者的確人如其名,好似呂布一樣,有勇無謀。

作者為紀惠集團行政總裁湯文亮

文章轉載自「AM地產」facebook:

http://bit.ly/2wls4EF

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受