Ad Block Ad Block
健康
2019-07-02 12:30:00

一日食100粒魚油

分享:

柴醫去講健康講座,有些聽眾對保健品如癡如醉,覺得這樣就是長壽的秘訣,特別有一位聽眾曾經一日食100粒深海魚油,究竟魚油是否仙丹?

聽眾:柴醫,你覺得魚油有無益?

柴醫:魚油中的Omega-3,曾經有學者提出愛斯基摩人食好多深海魚穫,但心臟病病發率好低,美國心臟病協會也在2002年,表示Omega-3可減低心臟病發風險。

聽眾:即係好嘢喇!我試過一日食100粒!

柴醫:咁多?其實無一樣嘢,食得愈多愈好,食太多有機會增加出血風險,或者可能導致血壓過低、嘔心等不良反應。

聽眾:但科學家都話好!

柴醫:身體是一個整體,你唔可以因為保護個心,而犧牲個肝,這些油也會增加肝的負擔,過量服食,肝有機會受損。你咁相信科學家,你更加要瞭解,有些科學家只是幫藥廠做有傾向性研究。

聽眾:咁有無科學家話魚油唔好先?

柴醫:2018年7月,「科克倫資訊系統評論(Cochrane Database of Systematic Reviews)」分析超過11萬2千名受試者試驗數據後發現,補充Omega-3的實驗組死亡風險是8.8%,而沒吃或吃得少的對照組死亡風險則是9%,兩者並無明顯差異。

聽眾:一時話有用,一時話無用,我好亂喔!

柴醫:其實你可以食新鮮的魚,裡面都有Omega-3, 更有各種各樣的營養,例如鐵質、蛋白質等,不一定花錢買這些深海魚油呢!用嚟買士多啤梨啤梨蘋果橙,可能仲健康!

聽眾:我要冷靜下……屋企仲有好多樽,點樣賣畀親戚朋友呢?😔😔😔

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受