Ad Block Ad Block
新聞
2019-10-16 05:00:00

7ELEVEN最新驚喜 「$10一口價」

分享:

今時今日香港地10蚊算甚麼,基本上買不到甚麼產品,但由今日起,去7-Eleven卻可以用10蚊食個餐,真係超晒值。7仔最新推出的「$10一口價」,包括全日供應7-SIGNATURE點心、期間限定早餐組合、下午熱賣點(Hot Shot)皇牌套餐、以及日本直送7 PREMIUM零食,簡直全天候24小時隨時隨地都有美食醫肚、解口痕。
 

首先,講下最滋味的7-SIGNATURE點心,今次精選了9款做「$10一口價」,包括咖喱魚蛋、魚肉燒賣、蝦肉燒賣、叉燒包、奶黃馬拉卷、蝦餃、小籠包、牛肉球、潮州粉果,總有一款啱口味。而下午2時起供應的Hot Shot皇牌套餐,更可自由配搭,以5粒咖喱魚蛋或5粒燒賣或 一份香蒜撈麵,加一杯熱飲(凍飲加3蚊),都係10蚊,抵到無話可說。

至於$10早餐組合,屬於7天限定,由今早7時起去到10月22日,買任何一款7-SIGNATURE日式包裝麵包,即送果汁先生蘋果汁360毫升,一朝早就為大家打打氣。

上班族不可或缺的零食呢?由日本7-Eleven引入的7 PREMIUM日式零食,100%原裝入口,是打工仔、OL、學生哥的至愛,短短15分鐘下午茶時光,為自己帶來簡單的小確幸。今日起,指定6款7 PREMIUM日式零食「$10一口價」。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受