Ad Block Ad Block
新聞
2019-11-12 04:30:00
日報

凌晨

分享:

上回講到做crew的時間過得相對比其他工快,有時心理上的變化也可以好快。如果唔開心可以隨時去別處散心,變相調節心情,之前我覺得係一件好事。但呢幾個月返得工多,幾乎無幾日在港,回港感覺開始「麻木」,但因為一班夜機,大巴大巴掌咁摑醒咗我。


話說有班凌晨機去泰國一個來回,返到屋企都差唔多天光,我喪屍咁拖住個喼行經樓下天橋,本身無為意,行近就嚇一跳。本來已經被撕毀同洗淨的牆身再次被「文宣」黐得密密麻麻,地面、梯級、欄杆……可能每日見唔同連儂牆文宣創意無限,會覺得我太浮誇,但就係因為我住呢度,睇住個牆損毀往往快過建設,三日唔埋兩日就有人企度又吵又鬧又斬人,仍然可以貼到咁靚,真係唔容易,而我日頭返工經過的時候還是零……梯間見到3個大概到我膊頭高度的細路,拎住個裝膠水的桶,黐緊剩低的紙。我忍唔住行埋去,一時之間又唔知可以講咩好。三更半夜,3個細路,唔好話非常時期,就算平時我地成年人都唔會夠膽咁樣喺街,更何況今時今日的香港,撐警護旗就打人傷人無後果,加上前幾日發生完衝突,點解佢地仲唔驚?「驚都無辦法,總要有人做,唔做好快唔記得……」


香港人善忘,同呢區的情況很相似,拆毀往往很迅速。起初街坊都可以寫張貼紙,到現在只可在呢個時段出來貼通知。牆身經過沖洗,好似咩都無發生過,生活照舊。但呢班細路堅持到今日,仍沒有退縮。同佢地分開後,我覺得個喼越行越重 ……


開始有光,太陽就快出來了,希望所有細路都可以借住光線,平安歸家。 


肥、毒、宅的空中服務員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受