Ad Block Ad Block
新聞
2019-11-05 04:30:00
日報

時間

分享:

未做crew之前,總覺得時間過得好慢,假期貶眼就過,個個星期無限輪迴,每月出糧日好似等成年,出咗糧反正又買唔到樓,月頭就使晒,之後的日子度日如年。如是者就決定轉工。由一份regular星期一至五,朝九晚唔知幾點,到現在打亂時間永遠唔知星期幾的工,感覺良好。
 

每個月出更表一刻開始有心理準備,充唔充實睇天意。飛一次長途可能要5至6日,短途兩三日,返三兩次工可能就過咗大半個月。相對論的「時間膨脹」話太空人於光速飛行中時間減慢後生啲,乘務員在空中捉緊秒速,皮膚卻偷偷鬆了。日積月累,身體亦留有唔少歲月的痕跡。手甲塗幾多lotion都係乾到裂、小腿企到靜脈曲張、腰骨痠痛,就算返到香港都會有jet-lag,凌晨突然扎醒………但我仍然很享受這工作帶給我的機會,像是選到了對的人,就會想同佢一路行落去的感覺。

人生雖然不能盡如願,生活方式卻可以選擇。希望大家在艱難的歲月中仍能找到適合自己的生活方式,堅持走下去。

「我想要的不是快樂,而是覺得有趣。快樂是客觀的,要投入其中才會感到有趣。人生在世,若不覺得有趣,就很難走下去。」——樹木希林。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受