Ad Block Ad Block
生活
2020-09-11 04:30:00
日報

海鮮懶人包 北角碼頭官喜海鮮

分享:
官喜海鮮一望便見

官喜海鮮一望便見

海鮮明碼實價

海鮮明碼實價

每逢休漁期結束後,海鮮癮會自然發作,我亦會自然地走去北角碼頭「官喜海鮮」買海鮮。作為沙田友,為何會千里迢迢去到北角?除咗海鮮優質之外,佢最擅長幫客人即時處理海鮮,一般喺街市買魚蝦蟹要求劏埋的話,可謂相當求其,又腥又濕又臭返到屋企仲要洗餐懵。而幫襯官喜,只要說明你想點食,例如條星斑我想起件,海中蝦我想起肉,老闆就會超細心咁幫你,將星斑頭腩&魚片切好,中蝦去頭起殼開埋邊,全部洗乾淨逐份連冰粒包好,仲企理過高級超市City濕爬,如打邊爐的話,一拎返去可以即刻開動,「海鮮懶人包」啱晒我呢種懶洗又怕麻煩嘅人,加上官喜明碼實價,寫明一條魚二百蚊就二百蚊,不似得某啲海鮮檔,冇寫明價錢,至於屬平屬貴就見仁見智。

已處理好的海鮮

已處理好的海鮮

次次都蒸魚,好悶㗎嘛,官喜劏好的星斑,一於來個兩吃,白汁星斑片──先將斑片用鹽及黑椒調味,隔水蒸數分鐘,然後層層疊好再淋上白汁即成;焗星斑頭腩──斑頭腩用香草、黑椒及鹽調味,淋上橄欖油用二百度焗十分鐘即成。

白汁星斑片

白汁星斑片

焗星斑頭腩

焗星斑頭腩

劏好的星斑

劏好的星斑

橄欖油用慢火爆香蒜片辣椒,先落蝦頭炒數分鐘,再落蝦身爆炒至熟,再落鹽調味,蝦頭蝦身都爆晒膏,做法愈簡單愈能吃出蝦本身鮮味。

官喜海鮮│北角碼頭23號舖│9064 0400

蒜片炒中蝦

蒜片炒中蝦

中蝦與鮑魚非常乾淨

中蝦與鮑魚非常乾淨

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受