Ad Block Ad Block
新聞
2019-12-10 04:30:00
日報

港航危機2:睇人X街最開心?

分享:

自港航傳出釘牌危機,網絡亦開始沸沸揚揚,一面倒地叫好,支持港航倒閉,情況敵對如美心,凡中資就該死。港航是中資,母公司海南航空大家並唔係今日先知,抗爭就we connect,出事就用完即棄?香港人,睇人X街真係咁開心?


之前機場「和你飛」、「和你塞」活動,國泰就算當時仲有工會,發聲明都未及港航快,當時令幾多架機停飛,唔知香港人仲記唔記得,唔記得唔緊要,當時有講過港航好嘢、吹奏港航係真香港人航空的留言紀錄依然係度,又有無人想回帶睇下?


肥珍見證住唔少港航朋友呢排的FB同IG灰到極點,見到網絡咁涼薄的回應,佢地唔係嬲,係灰心,唔係話香港人齊上齊落,一個都不能少咩?當時大家瞓得一兩個鐘由外地返港,一land即刻換衫走出去,而又因為乘務員請假容易,大家port得就port,一齊抗爭,但卻換得如此下場,教人如何唔感到絕望?


講到公司,「紅底」就原罪?自傳出航空界白色恐怖,國泰頻頻疑因政治取態炒人,又出真跪低噁心post,無人再敢表達意見,大家就表示理解。港航事到如今都無出現過大幅度炒人,員工收工後的言論依然自由,亦無人因為特別日子請假而秋後算帳,就被人話早該收檔,公平嗎?


因為公司背景而產生偏見完全理解,但因而唔記得企過出來的香港人甚至反轉豬肚就係屎,呢點絕對不能接受。


不分化,不割席,唔止係一句口號,團結先可以行得更遠。

肥、毒、宅的空中服務員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受