Ad Block Ad Block
新聞
2019-08-20 05:15:00

當港男面對「戰爭」?

分享:

今年年頭同幾個台灣crew飛大阪,一程大概3至4個鐘,收完垃圾仲有時間可閒聊。台仔無聊沒事忙,突然問我如果香港打仗,香港男仔會奮起抵抗還是走佬?當時我諗起啲姿整、懶有潔癖,成日打機對住個mon指點江山的人,加上去過咁多地方,移民對香港人嚟講好似真係好容易咁,好快答佢「實會走佬」。台仔聽完無咩評論,但話如果係台灣,「男生一定會拿起棍子抗爭到底!」呢句好英偉!但礙於有少少社交障礙,我禁制住帶有崇敬之情的心心眼。
 

隔咗咁耐又諗起那台仔,唔係因為佢靚仔(其實係幾靚仔),而係望住呢個時勢為香港挺身而出的港仔,鍥而不捨地堅持了十幾個星期。關鍵時刻Be water,勇武不忘gel頭,和理非齊上齊落,剛柔並濟能屈能伸。如果個男仔對自己身處的地方都咁關心,拼了命地捍衛核心價值,對另一半都唔會差得去邊。唔係呢排發生嘅事,都估唔到港男有呢方面優勢。如果再同呢個台仔飛,我會收番之前的答案,答佢「港仔is the best!」


香港人is the best!


肥、毒、宅的空中服務員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受