Ad Block Ad Block
新聞
2020-05-27 04:30:00
日報

落地乘務員

分享:

最近不少報道關於乘務員落地轉行的消息,有的去了紮鐵,有的去送外賣,也有去當健身教練和瑜伽老師。馬死落地行,東家無得打就打西家。呢啲只係被報道的情況,相信未被報道的同事都各自努力中。

有睇開肥珍吹水日記的朋友,應該記得之前提過有位同事逆市開了間二手書店。情況當然唔會好似拍戲咁大受歡迎,然後辭工發大達。肥珍去探佢的那天是周末,在一間好難搵的商場角落,才先發現呢間小店。坐咗數小時,行經書店的人用一隻手數得晒。同事雖然都表示焦慮,話連續十幾日坐著都無人經過,日日食白果唔係一般人接受到。「話晒叫做『哎呀』圓夢啦!宜家每日都可能會死,雖然無晒錢,但死左就咩都無。」悲但真的一段對答。

相信仲有好多受疫情影響的打工仔,好努力咁搵緊出路,要養家、交租和接受現實。但肥珍相信呢下的衝擊唔會永恆,情況再壞都一定會過去,人生永遠都有發夢的權利。

香港人,信心!堅持多陣一定會好!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受