Ad Block Ad Block
新聞
2017-01-13 06:00:00

青春串燒店

分享:

葵涌人宵夜必去之一嘅串串居串燒專門店,幫襯嘅以年輕人為主,唔少都拍住拖去sweet sweet咁去;亦有成班後生仔打完波「圍威喂」咁,邊飲啤酒邊吹水。


OT到凌晨如我,去食個晚飯就真係perfect池。想慳嘅叫碗$40有找嘅拉麵就得;想慢慢啤啤佢,叫啲串燒送酒就一流!不過閒閒哋都成四百幾落樓!抵唔抵見仁見智啦!每次都一定叫泰式酸汁五花腩串,肥瘦相間,燒至外皮香脆,入口即溶。肥?咪玩啦!怕肥學咩人食宵夜?燒菠蘿(頂唔順肉桂味記得叫師傅走肉桂,因為佢真係好鬼大方,落勁多俾你,味道係勁濃……)同茄子都係必食推介!


青春之處,在於大媽店員好有性格,趕住放工,會叫食客:「唔好嗌串燒啦,有排等!見你咁餓,食麵啦!」以為佢媽媽mode關心下打完波嘅𡃁仔啦,你錯喇!佢對個個(even中佬)都係咁講,佢係真心趕住收工,因為佢一邊落單一邊哦你!嗱!呢啲真性情,我buy!另一青春之處,就係班打完波嘅𡃁仔好興奮咁討論緊邊個最早做老襯(但我明明聽到好多都仲係一支公),又粗口成文咁講緊同學仔被女狠飛嘅八卦嘢,呢個時候,坐後面嗰枱嘅大叔一路搖頭一路咿咿哦哦喪插佢哋有幾嘈。你有你嘈,佢有佢哦,我有我隊啤,好草根,好地踎。

Ad Block

串串居串燒專門店
葵涌道1009號珍寶大樓地下E舖(光輝圍內)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受