Ad Block Ad Block
新聞
2019-11-21 04:30:00
日報

《直到我中了一箭》遊戲完全照抄都冇事?

分享:

今年有隻手遊令土下座同好多人都覺得非常意外,就係app store一直有排名嘅《弓箭傳說》,雖然佢簡單,但遊戲性就好足,玩一玩都好易「中毒」,當時都有同大家分享過。
 

而最近一隻叫《直到我中了一箭》嘅國產手遊就更令人意外,因為一睇畫面就覺得同《弓》好相似,玩落就更明白呢隻係完完全全抄襲之作,相似程度高到直情話偷咗《弓》嘅原始碼我都信!


土下座查過資料,其實《直》呢隻手遊,最初係叫《暴走大俠》並早響大陸推出,結果好快就俾「原裝」嘅《弓》投訴至下架,但估唔到改一改名又嚟過,而且甫推出就上到收費排名,足足都有兩星期,今次似乎又冇事啦!


其實唔講Android都「冇王管」,土下座一直都唔係幾明白蘋果App Store機制,因為除咗《直》,好多擺明冇授權嘅遊戲,用咗《龍珠》、《三國志》等IP,都一樣留到榜並且可以不斷收錢甚至賣廣告,反而早排一個提供飲食情報嘅app就要一再審查,到底準則係點嘅呢?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受