Ad Block Ad Block
財經
2021-08-25 08:00:00

人人都有樓,點解仲要走

分享:

有老友問是不是每一個移民離開香港的人都有自住物業,我話這條問題白痴,唔會答,老友亦知道答案,不過佢話很奇怪,因為有評論員話,樓市有很大機會下跌三成,因為一年內有9萬人移民離開,以3個人一個家庭為例,即是有3萬個家庭,只要有一半家庭要賣樓,就有1.5萬個住宅單位供應,等於全年供應量,樓市想唔大跌都唔得。

有很多人認為,那位評論員非常有勇氣,夠膽話樓市下跌三成,一定會有很多人挑戰佢,我話預測樓市下跌三成絕不大膽,話每一個移民離開的人都有樓賣才真正是大膽。不過,大家都明白,那位評論員可能太心急話樓市會大跌,唔記得並不是每一個移民離開香港的都有自住單位,反之大多數移離香港的人是沒有物業,有樓的人會話,既然在香港有樓,當然是香港的生活環境不錯,搵到食,點解仲要走。

大家對於移民有一個錯覺,以為全部都是因為政治立場不同,或者不滿意香港政府,我估計一定會有,但為數不多,移民離開的最大原因是在香港搵唔到食,希望去一個新的地方可以重新開始。如果有樓,表示生活得不錯,當然唔會走。所以,以為移民賣樓而令香港樓價大跌可能是一個誤會,如果有樓,點解仲要走。

作者為紀惠集團行政總裁

文章轉載自「AM地產」facebook:
http://bit.ly/2wls4EF

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受