Ad Block Ad Block
財經
2021-08-18 17:47:00

老牌家族賣樓是好消息

分享:

老友話老牌家族賣樓,樓市堪虞,我問堪虞點解,老友話即是好大鑊。其實,老牌家族唔賣樓,樓市才堪虞,嚴格來說,老牌家族阻住地球轉,因為老牌家族所持有的物業,大多數是舊樓,但是他們又唔賣,又唔發展,只是收雞碎咁多租,就算肯賣,大哥得,細佬又唔肯。轉眼又過一年,連跟進的物業代理亦轉行,買賣仍然未有眉目,現在老牌家族肯賣樓,重建之後,或多或少都會增加供應,所以,老牌家族賣樓是不是好消息。

不懂樓市的人才會話老牌家族賣樓,樓市大鑊了,老實說,老牌家族的後人,學術水平很高,有博士學位的多過冇博士學位的,但係唔識做生意,不過又唔憂柴憂米,都唔知要等到幾時,家族後人才會聯合起來,的起心肝賣樓。經常都有傳言話老牌家族賣樓,但到最後都唔會成事,唔知道那些話樓市堪虞的評論員會不會話老牌家族唔賣樓,樓市前景亮麗,我估計都唔會,他們會話,老牌家族想賣樓都冇人承接,樓市前景堪虞。

作者為紀惠集團行政總裁

文章轉載自「AM地產」facebook:
http://bit.ly/2wls4EF

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受