Ad Block Ad Block
財經
2021-06-29 04:30:00
日報

一鏡過就好?

分享:

很多人看廣告,看到某些「技法」,就覺得勁,就覺得:「哇個廣告好好睇呀!」

其實,乜廣告先叫好?
 

細個初入行頭5年,跟過唔同嘅大佬,都係行內獨當一面人物,個個都教要有:concept。

有條橋、有個點子、有個idea,先係基本。

得個execution,大佬房門口都出唔到,莫講話出公司門口拎去present給客。冇concept,即係唔多合格,即係空洞冇point。

現在,經常見到網路上,但凡見到拍攝用one-shot,就表示:「哇好勁呀好好睇呀?」

電影係咁、劇係咁、廣告都係咁。

真係咩?

答案係:或者。

重點係:你的one shot用來有沒有意思,剪斷了有沒有分別?如果冇,咁one shot不過是冇idea之下有style冇substance之物。有時那一刀不剪的one shot仲要幾粗糙。

美國Peloton健身產品出了個廣告,不知是否外國的社交媒體打手,出力話個廣告好好睇,說一take過好勁,睇完,你就知,除咗個鏡頭左移右郁,運鏡不經剪接之外,其實純粹有碗話碗,有碟話碟,完。

https://youtu.be/AUgFVJtyXvs。  https://www.facebook.com/BudmingBudming   IG:budmingbudming  逢周二至三刊登

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受