Ad Block Ad Block
財經
2021-04-07 17:15:00

零議價反而令業主心傷

分享:

雖然有報章不時話悲情,但事實上樓市的成交價與成交量都有不俗表現,尤其是在復活節清明節假期期間,不少成交都是零議價,大家以為零議價業主一定很開心,其實並不一定,或者買家比業主更加開心。

假期間有老友請飲茶,在場還有幾位朋友,老友話最近賣走了一個住宅單位,買家零議價,非常開心,所以請大家飲茶,我飲得老友餐茶,就一定唔會講不利消息,除了恭喜之外都是恭喜。但有另外一個老友話點解要開心,零議價代表買家仲有能力俾多少少,即使多2至3個百分點,最少都有幾十萬元,食十頭鮑都可以,何止一餐茶。不過,賣仔莫摸頭,賣咗就算啦,話說咗出嚟,場面立刻變得非常尷尬。

筆者記得少時候,阿媽叫我去買一塊不見天豬肉煲湯,豬肉佬話幾多錢,我就俾幾多。幾次之後,豬肉佬同我講,「哥仔,唔該還下價」,否則佢唔開心,自此之後,我減價,佢又加返些少,最後雙方都開心,連我阿媽都話我醒目,十歲唔夠就識得講價。

有老友賣一個物業,買家還價減一成,價錢本來都可以,他問我意見,我話千祈唔好,業主減一成都肯賣,買家反而會縮沙,或者要求減更多價,不如還價減半成,令到買家認為這是業主底價。其實,每一個買家最大心願,並不是以低價買到,而是可以用業主底價買到,這就是討價還價,很高深學問,高深之處就是令買賣雙方都開心。

作者為紀惠集團行政總裁

文章轉載自「AM地產」facebook:
http://bit.ly/2wls4EF

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受