Ad Block Ad Block
財經
2021-06-16 04:30:00
日報

YouTube同FB爆晒

分享:

意思係兩者的影片,在疫症大流行期間,被睇到爆晒。人睇你又睇,佢睇我又睇,WFH又好,冇work唯有搵片睇又好,數據不騙人,影片的瀏覽量激增。

美國媒介企業龍頭Group-M已出了年中預測,推算美國的2021年廣告使費會比去年上升22%。本來去年疫患沉重,利潤明顯下調,今次再樂觀也只估計回勇大概得15%,但原來強大的戰鬥力來勢洶洶。

關鍵字是:Social video。

社交媒體上,更多人喪睇各式影片。由2020年2月到2021年2月,美國social video reach暴增了55%,是超過一半的升幅!

重點是,大家看social video多了,時間長了,而且不同年齡層的上升,都非常厲害。13至17歲的,睇片多了62%,18至34歲42%,35至54歲49%,55歲以上52%,平均每個年齡層都達差不多50%增長。

如是,紙媒、傳統媒體,再次被社交媒體及user-generated contents拋在後頭。

啟示,好簡單,Video contents的必要,還有influencer marketing的效率,已經後浪冚前浪,他們集contents/media及ROI(return on investment)於一身,完全解釋並預示來年只會更勁,傳統媒體只會更縮。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受