Ad Block Ad Block
體育
2017-04-18 06:00:00

摩連奴挫車仔吐烏氣

分享:

其實摩連奴都幾慘,一帶住曼聯對舊東家車路士,就會被「藍戰士」球迷鬧佢係反骨仔,上次足總盃作客車仔,佢就向車迷舉起3隻手指,示意「仲記唔記得我曾帶領車仔贏過3次聯賽冠軍呀」,但仍然被視為叛徒。咁摩帥都好清楚依家邊個先係老闆,紅魔主場以2比0擊敗車仔之後,佢離場時用手指篤住心口個曼聯logo,唔知係慶祝定示威動作,但都係爭氣贏波最緊要。曼聯今場袋走3分,已經英超22場不敗,少踢一場下落後第四位嘅曼城4分,仲有機爭前四。相反,車仔今場作客表現不濟,全場攻門零中目標。有人話今場球證執法太寬鬆,曼聯嘅犯規多數口頭警告了事,但勝負關鍵始終都係摩帥精心部署嘅戰術,成功咁凍結夏薩特同柏度,防守穩健之餘,亦配合靈活走位造就進攻。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受