Ad Block Ad Block
體育
2021-05-07 04:30:00
日報

當林伯拿起手機

分享:

如果你是林柏特,你會:

1)打俾夏薩特,笑佢「係唔係唔記得自己已經係皇馬球員,點解出局都咁開心?」

2)打俾Kante,讚佢對兩個入波都好有貢獻

3)乜嘢都唔做。球隊炒咗自己之後好忐忑,唔知應唔應該因為車仔捧盃而高興。

殘酷的是,自從改聘杜曹後,車路士的戰績有非常明顯的改善,歐聯和足總盃均殺入決賽,而且足總盃四強淘汰的,正是歐聯的對手曼城。杜曹將車路士變為戰術更靈活的球隊,雖然我認為有一段時間太倚重美臣蒙特,但年輕球員的確更有「火」,而且漸漸成為車仔不可或缺的成員。但要數最開心的人物,一定是杜曹。慘被PSG「用完即棄」後,在外界不太看好的情況下接手車路士,到現在殺入兩個盃賽決賽,老實講Tuchel只要捧起其中一隻盃已經足夠一吐烏氣。

至於哥迪奧拿呢,就最想攞歐聯,今季足總盃被車仔踢出局,如果歐聯再失利,一對新嘅領隊冤家可能又誕生。今個禮拜六,兩隊再度於聯賽碰頭,不過應該都不會用「真力」,到底車仔機動勝一籌,還是曼城無鋒扳回一城,五月底的全英歐聯決賽才有分曉。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受