Ad Block Ad Block
體育
2021-04-30 04:30:00
日報

社交平台的真理

分享:

別誤會,這裡所講的真理,是外號The Truth的NBA名宿Paul Pierce。本月初,「真理」因為IG直播比堅尼女郎為其按摩而惹來猛烈抨擊,雖然大家都唔係衣不蔽體,而且片段內只是玩下poker按下肩頸,但Pierce的社交媒體舉動令他立即被ESPN解僱。不過這位「綠衫34號」繼續在其IG發功,一路食大麻煙一路直播不特止,更上載自己嘅私家大麻種植場。(不可一,不可再,向毒品說不。)
 

其實要在社交媒體突圍而出,「真理」大可參考摩連奴,一幀舊照,簡單一句「Ball possesion」做caption,就算早幾日前被人炒魷都可以繼續喺謝拉特傷口灑鹽,咁先係高嘛。


Paul Pierce的籃球成就非凡,波士頓塞爾特人和他的母校Kansas大學也退役了其34號波衫,所以他的行為對後輩運動員一定有影響。老實講,「真理」如果退休後悶到發慌,大可研究投資之道,現役的籃網球星Durant就是其中一位值得借鏡的例子。繼投資初創外賣app再扮外賣員放上IG呃Like,最近仲因為Coinbase上市而身家暴漲,「真理」唔搞農務,其實有好多其他搞作。

唔再係電台主持,自己搞YouTube 頻道。標準球迷,從小睇波變成夜鬼,兵工廠係我信仰。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受