Ad Block Ad Block
健康
2022-06-24 12:30:00

感染了高危HPV怎麼辦?

分享:
HPV病毒

近日有一個小夥子很緊張的來求診。他哭著臉說:「最近一次去做身體檢查,醫生知我識咗女朋友,開始有性生活,所以建議我一併檢驗一下性傳染病。」

「我一啲嘢都冇㗎,嗰度好正常,完全無任何異樣。而且我好檢點,從來唔會亂來,係同女朋友啫。」但既然醫生這樣建議了,「我心諗都好,可以證明一下自己清白。」

怎知,檢驗報告出來了,晴天霹靂!他感染了一種高危的HPV(人類乳突病毒)。

「死啦!醫生,點算呀?」小夥子滿臉焦慮,並有滿腦子的問題:「我點會感染到㗎?我只係得一個女朋友。唔通係我女朋友?唔通佢……使唔使叫佢去驗?但係點同佢講好?

「我在網上看,HPV好似無藥醫的,咁點算?我係咪會傳染其他人?咁我仲可唔可以有性生活?

「感染HPV可能會生Cancer喎,死啦!如果我生癌,點算好?醫生,我覺得好慘!我都算係一個好仔,點會咁㗎?點算呀?

筆者將會就這些問題一一講解。首先要略述何謂高危HPV。

人類乳突病毒HPV有百種以上的類型,大部分類型相對無害,現時有14種被定性為為高危型。

14種高危HPV類型:

  • 16, 18
  • 31, 33, 35, 39
  • 45
  • 51, 52, 56, 58, 59
  • 66, 68

其中的HPV16和HPV18是最危險的,70%的子宮頸癌都由它們引起。

另外有兩種是需要接受治療的經性接觸傳染疾病:

  • HPV6、HPV11

這兩種會引起俗稱「椰菜花」的性病疣,是最常見的性病之一。

下周續談。

(感染高危HPV之一)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受