Ad Block Ad Block
新聞
2019-08-20 05:15:00

嫌己歡人

分享:

我同好多人一樣,每晚臨瞓前嘅最後一件事同每朝瞓醒後嘅第一件事,就係喺張床度碌電話。


每次碌電話,一上Instagram都會見到好多美輪美奐嘅人同物,特別係俊男美女;化行妝著高叉泳衣喺海灘玩水嘅靚女、教人將成支粉底倒落面,捽暈佢,係白蒙蒙嘅臉上面畫到好似做大戲咁嘅陰影,再點到個鼻頭反晒光嘅靚女、聲稱I woke up like this。啱啱瞓醒但有著完美大波浪頭髮嘅靚女、拎住名牌手袋坐跑車,我養貓佢養豹嘅靚女、好著重做gym同healthy life style,靠蛋白飲品維生,身上有著深深嘅人魚線……各式各樣,完美到令你覺得自己一文不值嘅俊男美女。


經常收到讀者inbox,甚至身邊嘅人同我講話覺得自己肥、醜、矮、窮,五官唔夠精緻,話覺得自己係零。我撳開佢哋啲相嚟睇,平心而論明明就好可愛好靚,要陽光有陽光、要靦腆有靦腆。窮就可能睇唔出嘅,但如果只睇外表真係一啲問題都冇喎。


雖然話人對自身嘅不安全感係與生俱來,但唔好忘記人會比較都係一種天性。試想想每日咁樣碌個電話法,咁樣俾啲超現實人偶洗腦法,有咩可能會唔將自己比下去啫?


包括我自己,我相信每人對自己都會有著唔同程度嘅不安全感。其實我而家每朝起身,碌完一輪Instagram睇完大量嘅完美人形,起身去廁所刷牙洗面嗰刻,我都會比鏡入面嘅自己嚇親㗎。不過洗個面定一定驚之後睇真啲,自己雖然係唔完美,但其實都唔係咁差啫,起碼我有嘅係真實。


向世界展示自己最美好一面係人之常情,容易被靚嘅事物吸引都係人嘅天性。但睇還睇唔好上腦,唔好將自己同呢啲近乎虛擬嘅人物比較啦,唔好對自己咁嚴格啦,唔好俾呢類異常審美觀扭曲你嘅價值觀。對鏡笑一笑,睇真啲,其實你好可愛㗎!

一名乾物女,過氣空姐,為愛由北區移居到北歐多年。熱愛地球同時喜歡講粗口,志願是能夠與動物溝通。

fb:為何斯德哥爾摩沒有譚仔三哥 by 三家姐    ig:sis3ter

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受