Ad Block Ad Block
新聞
2020-06-23 04:30:00
日報

甘草人生

分享:

唔少香港朋友都曾經向我表示想試人稱臭魚嘅瑞典鹽醃鯡魚Surströmming,我通常會建議佢哋唔好急住打大佬先,可以先試下另一種「臭名遠播」嘅北歐食物──鹹甘草糖 Saltlakrits,睇下自己頂唔頂得順。

甘草糖愛好者世界各地都有,但對於鹹甘草糖嘅狂熱,就算北歐人敢認第二,相信都冇其他人敢認第一。鹹甘草糖一般都呈黑色,但形狀、大小、質地可以千變萬化。仲記得當年剛嚟到瑞典,一次誤食鹹甘草糖嘅慘痛經歷。鹹甘草糖嘅味道,我會將佢形容為「先喺路面撒鹽,倒入大量八角,然後再用車輾過。」你再去食個車胎,就係咁嘅味。

唔止味道奇特,大量進食甘草糖仲會令血壓上升,同埋引起唔少健康問題,但咁樣並無減瑞典人對甘草糖嘅狂熱。當小龍蝦節同鬆餅節都存在時,當然亦有專屬甘草糖嘅節日。

Tuija Räsänen女士於2009年喺斯德哥爾摩舉辦咗首屆甘草糖節,本來只係個小型嘅愛好者分享活動,豈料反應極佳。首屆已經有超過千三人出席,第二屆出席人數已飆升到四千人,到2018年出席嘅仲去到九千人。如今呢個傳統已經有十一年,規模越做越大。今年嘅甘草糖節本於三月尾舉行,可惜因為疫情關係延期,暫時仲未有新嘅確實日子,一眾嘅甘草糖迷可失望了。

甘草糖雖然味道奇特,甚至會對健康構成影響,但係喜歡佢嘅人就係會繼續喜歡佢。做人都一樣,無論你有「奇怪」,味道有幾刁鑽,就算係又鹹又澀都好,總會搵到個懂得欣賞自己、不離不棄嘅人。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受