Ad Block Ad Block
新聞
2020-06-26 04:30:00
日報

還債

分享:

世界上有許多事情,都是原則性的問題,並沒有討價還價的空間。然而當你主動跌入別人「討價還價」的陷阱當中,對手就會知道,你的所謂原則並不真實,底線也只是虛構出來。你的底牌一下子被人揭穿了,往後你就再沒有半點議價能力,對手也會永遠把你看扁。


情況就像老細要你減人工。你本來收開5萬,老細話,經濟唔好,跟公司共渡時艱吧。下個月起,人工由5萬減到3萬吧。你聽了當然覺得瘋狂,5萬減到3萬?你是不是有病?你知唔知道我係專才,喺出面係有價有市嘅搶手貨?你減我人工,我咪劈炮唔撈囉!你咪試下喺外面搵人頂我個位,睇下搵唔搵到?到時睇下係我傷啲定你傷啲?


老細被你拋了一拋,於是將逼於無奈將減薪計劃擱置下來。老細一向都很方丈,那一刻雖然將計劃暫且擱下,但做得不情不願。你其實也知道,老闆必定有後著,將減薪計劃重新包裝捲土重來。問題只是你不知最後會包裝成怎麼樣的樣子,以及新的方案何時會來。


說時遲那時快,原本那個減薪計劃才擱置了不久,方丈老細忽然找來了幕後大老闆開腔說話,聲討你近年工作表現不濟,效率又不理想云云,所以決定將你人工由5萬減到1萬。1萬?你是不是瘋了?你知道我出去外邊撈可以收幾錢?於是你便重施故技,又威脅劈炮唔撈了。然而幕後大老闆比起你頂頭的那個方丈老細,氣勢來得強,表面上態度也好像很強硬,很戰狼。佢兇你:「人工我減硬你㗎啦,呢個係公司不容挑戰嘅底線!」


面對眼前這條戰狼,你忽然感到怯了。打工仔面對大老闆,當有正面衝突時,感到膽怯我覺得其實正常不過吧,打工多年,之前一直都是安安樂樂地食著幾家茶禮,有幾何會遇上這般大場面?當情況變成這樣,你眼前也只有兩個選擇吧:一、是繼續企硬。我即使失業冇得撈,但你冇咗我我睇你搵邊個代替我?咪以為扮戰狼叫幾聲我就會驚先得㗎!5萬就係5萬,一個仙都冇得減!又者是,二、噢,阿大老闆,1萬就唔好啦,不如返番去之前個plan,cut到去3萬就算啦。emmm…如果「只係」減到3萬,俾我自己有權去揀幾日做annual leave,或者上班時間可以俾啲彈性我…3萬,都應該可以接受嘅。一人讓一步,好唔好?

Ad Block


如果是你,你會如何選擇?我個人就傾向相信,打工也好做生意也好,苟且偷生最終只會換來更大的欺壓,情況就像小孩子被死肥仔惡霸欺負,跟肥仔討價還價可否打少兩拳一樣。結果會如何?肥仔只會更加看不起你,然後把你打得更傷更痛。真正會讓死肥仔打少兩拳,甚至不敢再打你的,是你先要企硬還拖,然後搵救兵幫忙。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受