Ad Block Ad Block
新聞
2017-12-12 06:00:00

LastDay

分享:

下午三點,我還在辦公室內玩facebook。Emma端了一盒很精美的西餅進來:「老細,下午茶食蛋糕呀。」我望了望個餅盒:「嘩,貴嘢嚟㗎喎!」隨手拿了一件士多啤梨味,大口大口地吃著。

「仲未走?個個都收晒工啦喎。」老細向女同事搭訕,來來去去都是這些開場白。
「係呀,諗住趕埋啲嘢吖嘛。」行貨到不得了的答案。
我望了望女同事的桌子,整潔非常,幾乎一點雜物都沒有。我心想,她大概是那種每天返工都會清理好所有手上工作,絕不肯留條尾巴到明天的那種人。
「同事,唔好意思,其實應該點稱呼你……」
「我叫Audrey」同事向我報以一個微笑:「你應該唔識我㗎啦。你係傳聞中失蹤咗兩年嘅嗰位老闆CK嘛。Kathy姐請我返嚟嗰陣,你應該剛剛唔見咗人。」
「哈哈,我放假啫……唔好講到失蹤咁嚴重……」我說:「啲嘢唔趕嘅就聽日先返嚟做啦,早啲放工返屋企啦。」
「老細,你知唔知下晝啲西餅其實係我請㗎?」Audrey淡淡地說。
「哦?係呀。」我還是反應遲鈍:「好好味喎。」
「散水餅嚟㗎。」Audrey眼睛還是盯着電腦螢光幕:「我今日last day啦,再唔做埋佢,以後都唔使做啦。」
我呆了呆,大概真是沒上班太久,連反應也變得遲鈍了。無啦啦三點三有免費西餅食,居然都唔醒水在發生甚麼事,我也真夠死蠢。
我沒打算開口問Audrey為甚麼離職,不過一個同事在返工最後一天,還在OT幫你完成工作,斷估都應該係個有責任感的好伙計啦啩。換轉是我,恐怕老早就hea住等收工了。好同事難求,我心諗:「點解我哋又留唔住呢啲好人㗎……」
「OK,搞掂晒!」Audrey隨即關上電腦:「老細,你反正喺度,咁我啲staff card同鎖匙就交俾你啦。麻煩你聽日幫我交番俾HR。我走啦,拜拜!」
沒想到我回來還不到兩個星期,就已經有同事離開了。派罷散水餅,last day還在幫你努力完成最後工作的同事,我以前也遇過好幾個。這些同事,在職時往往覺得平平無奇,直至離開的一刻,才覺得若有所失。


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受