Ad Block Ad Block
新聞
2018-05-28 06:00:00

7ELEVEN賣5款新鮮水果 青皮蜜柑夠清甜

分享:

如果深宵忽然想食番個新鮮水果,或者跑步及運動完後想食隻蕉,好似好唔方便,但原來便利店已經靜靜起革命,24小時營業的7-Eleven已於600間分店提供新鮮水果,其中超過200間分店的鮮果架,仲有齊5款水果,方便忙碌的上班族同學生族都可隨時享用以補充所需營養。大家唔好再以為要專登去街市攤檔或者大型超市,先至買到新鮮水果啦!
 

7-Eleven老友日前送來新鮮水果籃俾Ray及同事試食,裡面有齊呢5款新鮮水果,包括鮮橙、富士蘋果、都樂香蕉、奇異果及早生青皮蜜柑,當然好快就被同事掃清。Ray手快立即試食其中季節限定的早生青皮蜜柑,呢款來自泰國的新品,外皮呈青綠略帶黃色,有一股清新香氣,夠晒消暑,咬一口金黃色果肉,就發覺香甜汁液非常滋味,忍唔住一片接一片。計落蜜柑含豐富維他命C,又有多種營養及纖維,聽聞仲有助加速膽固醇轉化及預防動脈硬化,要入貨就記得5月30日起,到指定7-Eleven店舖購買。

詳情可參閱 https://goo.gl/KvWFdf  

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受