Ad Block Ad Block
新聞
2018-11-15 06:00:00

世紀傳染病

分享:

老細話我串,喺餐廳見到個舊客「千頌伊」都唔同人打招呼。吓,嗰個係「千頌伊」咩?老細即刻話,無理由連佢嘅標誌性柔順長髮都唔認得啩?唔怪得咁熟啦,原來係把長頭髮!個樣,真係對唔住,我無辦法認到。因為我serve咗「千頌伊」5年,我淨係記得佢副黑超、口罩同樽領衫。 第一次開會,係見過佢成塊面,之後就要逐部分逐部分睇,好似疑犯拼圖咁。
 

我記得第二次開會, 「千頌伊」就戴住個韓式黑超出現,佢話染咗紅眼症,唔想傳染俾其他人。 佢嘅紅眼症復原得比其他人慢,要成半年。好番之後,對眼大咗好多。佢對眼好番,又話有鼻竇炎,要成日戴住口罩, 又係病幾個月,醫番個鼻竇,原來個鼻都會高埋。「千頌伊」係唔好彩,好多病,跟住佢又扁桃腺發炎,唔知點解都要戴口罩。

又係病幾個月,醫番好扁桃腺,個下巴都V埋,跟住話氣管有事,大熱天時都著樽領衫。醫番好氣管,個胸都大埋。由於佢成日要飛韓國覆診,我懷疑佢一定搵到大長今咁嘅個韓國神醫,又或者佢咁多病,會唔會早就死咗,而家係借屍還魂,所以個樣同body都簡直係另一個人呢?

後來我發現「千頌伊」嘅部位式長期病係會傳染㗎, 佢啲女同事一個一個開始戴黑超,然後戴口罩,跟住著樽領衫。好彩佢哋都搵到神醫醫番好佢哋,令佢哋脫胎換骨,重獲新生!我哋有幾個serve佢哋嘅同事,對得佢哋多,都有啲作病,呢排成日話對眼唔係幾妥。連茶水部玲姐,斟咗一次茶俾班客,就即刻得咗急症,話出疹,𢯎到兩條眉骨紅晒,好彩佢又搵到神醫,之後原本無兩條眉毛嘅佢,突然出咗啡色眼眉。

我問老細,公司係咪應該與時並進,考慮下醫療保險加埋去搵神醫,睇世紀傳染病呢?老細話精神科係cover嘅,叫我去睇下。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受