Ad Block Ad Block
新聞
2024-02-19 10:05:00

冤家路窄,遇上14K超級大佬劉安

分享:
蒙探長手記配相

雜誌封面,最好的題材就是江湖八卦,黑幫廝殺,恩怨情仇。(資料圖片)

做雜誌,拼封面,最好的題材就是江湖八卦,黑幫廝殺,恩怨情仇。

在做週刊雜誌時,經常會有一些讀者會,從中聽取意見,其中最賣座的就是警匪故事和幫會恩怨。

爆得料多當然有手尾跟,在業內經常發生很多不愉快事件,都係被人哋尋仇。黑社會唔會畀律師信告你,只會斬你。

正所謂食得鹹魚抵得渴,做得呢啲新聞你都預咗有手尾,當事人都要有所防備,曾經亦都有些黑社會「登門造訪」,所以雜誌嘅保安都比較嚴密,但總有百密一疏,而且拳頭在近官府在遠,我張書枱下邊就放咗一把牛肉刀,以作不時之需,危急時都可以擋兩下吖。

嗰陣時我哋有個行家也是做警探線的,他自己開設了一間警備用品店,有避彈衣同防斬背心,我也備了一件,類似古代的鎖子甲,貼身穿的。

唉,寫幾隻字嗻,搞到要擔驚受怕,枱面放支筆台底放把刀,真係好諷刺。

講返一件陳年舊事,事情牽涉到香港14k九江街一名超級大哥劉安,人稱劉五億或者劉十億,依位大佬點起家相信好多人都知,呢度就唔講喇,至於點解將佢擺咗上枱做咗封面故事呢

源於1999年當時劉安主打倫敦金賺到盆滿缽滿,N周刊派咗個記者臥底去面試倫敦金公司當僱員深入挖料,之後一五一十寫哂出嚟,因為幕後大佬就係劉安,所以將佢嘅傳奇故事同如何經營非法倫敦金搬咗上封面。

Ad Block

由於N周刋當年的影響力也相當大,故事曝光後警方亦都相應採取左行動,劉安都要避咗一陣鋒頭。

冤家路窄,時值2000年,N週刊跑到臺灣開壇,我亦被委派到當地培訓一些臺灣的新員工,當時任職時事爆料組的資深記者,大多是從中國時報週刊那邊挖角過來的,其中一位資深女記者的親屬,是當時臺北刑警的大隊長,在她的牽頭下約了一次晚飯局。

萬萬想不到的事發生了。

宴會上除了刑警大隊長,還有兩名男子在席上,經介紹其中一位是鄧麗君的三哥,我當然客氣一番上前握個手。

Ad Block

而另一位赫然是香港的超級江湖大佬劉安,雖然心中一顫,但仍禮貌地上前行了個握手禮。

心想刑警大隊長在,不會拿我怎麼樣吧?

經介紹,劉安知道了我的身份,它的目光也不時的掃向我,我心知肚明,但退無可退。

果然酒過三巡,他拉了我一旁跟我說悄悄話,問我倫敦金的事是甚麼人爆料的?

我還記得是這樣說的:安哥,邊個爆我真係唔可以話畀你聽,因爲我哋要保護我哋嘅新聞來源。其實最緊要嘅係我哋寫嘅內容係咪真實嘅,有冇生安白做,屈咗你?

Ad Block

 

佢話冇啊,都好清楚啊。

見佢都幾有大佬風度,我就講多兩句,安哥,其實做每一個行業,都有佢哋嘅天職嘅,好似差人去拉賊,古惑仔去劈友,我哋做傳媒,揸筆爆料寫嘢,總之寫嘅係事實,冇屈人,就唔好怪我哋。

可幸劉安也是說理之人,此事也作了個了斷,劉安其後也因病逝世終年58歲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受