Ad Block Ad Block
新聞
2018-10-03 06:00:00

劉德華做影片旁白 撐東大嶼填海

分享:

「土地大辯論」帶出有關填海爭議,團結香港基金早前提議在東大嶼建大規模人工島,建造面積相當於半個九龍的2,200公頃,長遠紓緩土地不足問題,言猶在耳,基金會竟邀請到有「民間特首」之稱嘅劉德華開腔,為基金會製作的宣傳片義務擔任旁白,力撐東大嶼人工島方案,氣勢與別不同。
 

呢套名為《讓下一代看見》的影片長約3分半鐘,先回顧香港過去成功經驗及美好回憶︰「八、九十年代的香港,好有衝勁,地方細細,志氣遠大,好像甚麼都有可能發生……」然後回到當前香港社會困境,包括上不到車、租不起樓、上班擠迫、放假更擠迫……」指出問題根源都離不開土地房屋短缺。劉德華其後又提到各個中短期方案雖然可以解燃眉之急,但要長遠紓緩住屋問題,佢「覺得東大嶼嘅大規模人工島方案睇嚟係比較可取。」由於旁白係以第一身讀出,亦即反映劉德華個人取態,佢仲話「一講到填海,就肯定有好多唔同意見,但呢個世界沒真係有一個百分百完美的方案咩?想香港繼續向前行,取捨係在所難免。選擇一個對香港未來最有利嘅方向,去行啦!」語氣非常肉緊。

今次由劉德華出口力撐,填海方案似乎可看高一線。影片已上載至基金會網頁,睇片可點擊連結:https://goo.gl/8pr415 ,am730 facebook 專頁亦一樣有得睇 http://bit.ly/2yg5i1q

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受