Ad Block Ad Block
新聞
2021-12-14 04:30:00
日報

卡樂B兩款街頭小食味薯片 地道香港情懷

分享:
咖喱魚蛋味薯片

咖喱魚蛋味薯片

燒賣味薯片

燒賣味薯片

素來貼近港人地道口味的卡樂B,最近又有驚喜滋味推出,就係「咖喱魚蛋味薯片」及「燒賣味薯片」,兩款都係Ray極為喜愛的香港街頭小食味道,由細食到大,親切感十足!

咖喱魚蛋唔使多介紹,由經過炸煮後的魚蛋,混入秘制咖喱醬汁,爽口彈牙又味道香濃,簡直係陪伴一代又一代香港人成長,結連無數集體回憶。今次卡樂B以呢款最受歡迎的街頭小食概念製作出「咖喱魚蛋味薯片」,每一口V cut薯片都會令人回想起不同成長片段,正!而同樣深受香港人愛戴的魚肉燒賣,亦充分體現即買即食的香港人獨有飲食文化特色,今次卡樂B「燒賣味薯片」選用了平切薯片,口感配合味道,大可令人一試上癮!

「咖喱魚蛋味薯片」及「燒賣味薯片」淨重量70克,由香港工場新鮮生產,於12月上旬於各大超級市場、便利店及零售店發售,各位薯片狂迷必搶!

卡樂B兩款街頭小食味薯片 地道香港情懷

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受