Ad Block Ad Block
新聞
2018-02-07 06:00:00

小丸子校園跑額滿 加開小量名額

分享:

小丸子有心事,Ray昨日個心都籮籮孿,因為報名跑全港首屆「櫻桃小丸子校園跑HK 2018」,竟然發現4月8日舉行的名額已經爆滿!吓!Ray的醉翁之意,當然唔係為跑5公里咁短,而係為個選手包啦!於是不斷上主辦單位個fb page留意有無新消息,終於發現佢哋會加開小量名額,不過就提早喺4月7日跑,咦!星期六喎,跑完仲有得唞番一日先返工,梗係即報啦!
 

主辦單位亦想得周到,知道好多跑友報唔到8號嗰場,於是通知小丸子,邀請佢訂早一日機票,即係話就算報7號嗰場,都有小丸子一齊跑。係小丸子粉絲都知啦,佢平時唔多做運動又唔願郁,今次肯嚟跑兩場,真係好難得㗎嘛!

有興趣嘅跑友可登入http://www.doitnow.hk/marukorun報名,賽事喺大嶼山欣澳海濱長廊舉行,分別設有5公里跑及2公里繽紛跑,現場仲設有萌拍照區,啱晒一家大細參加。到時除咗小丸子,花輪與野口同學都會齊齊報到㖭!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受