Ad Block Ad Block
新聞
2018-01-26 06:00:00

我認我嘴刁

分享:
松葉蟹釜飯

松葉蟹釜飯

啱啱過去嘅秋季食唔到大閘蟹,的確令人有啲忐忑。食唔到陽澄湖,食番個日本蟹嚟慰藉下心靈都唔錯。新開嘅蟹慶搵咗日本料理達人Kei San做監製(冇錯,係隔籬寫專欄呢位),要食正宗日本地道食法,呢度絕對交到功課俾你。

浜燒松葉蟹,蒸毛蟹呢啲當然有啦,餐廳更創出用櫻花木燻製嘅煙燻螃蟹,以及每個order嘅客人一定會讓「相機食先」嘅鐵罐酒蒸原隻毛蟹。前者帶有燻香,令蟹鮮更突出;後者則保留咗毛蟹嘅甜,簡單用酒調味,就最食到蟹本身嘅原味喇。

我認我嘴刁我奢侈,一個set都要$688起跳。想慳啲嘅話,食lunch meanu啦不如!最平二百幾有交易,套餐同樣有前菜有蟹有主食有甜品。懶人推介有松葉蟹釜飯,幫你拆埋蟹肉,正宗飯來張口。


蟹慶
銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心地庫
電話:2602 1600

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受