Ad Block Ad Block
新聞
2017-01-27 06:00:00

新世界秩序

分享:

政治氣候懨悶,就轉睇美帝之新聞,真係好似拍戲咁樣,相當刺激好笑。

美帝選了個侵侵總統,外界覺得大鑊。都幾㗎,因為佢之行為,真係幾瘋狂, 完全將奧巴馬做嘅嘢,全盤打散晒。

呢啲嘢真係好奇。傳統智慧係,響美帝兩黨輪流執政之下,政客各走極端係冇運行,於是兩黨只能夠向中間靠攏,結果就係政策大抵都係中道為主,兩黨即使輪替,大方向好難一下子扭轉。點知侵侵當選後,真係來個大轉彎,唔理乜嘢叫中道,總之就走到最極端,拆爛晒奧巴馬之東西。

我都好奇,究竟發生緊乜嘢事,於是我就去追蹤一下,究竟侵侵啲fans係乜嘢款。依家面書世代,個個只會響朋友之comfort zone過活,好易迷失咗,日日圍爐取暖係唔得嘅。佢地之論據,係,得啖笑,但就告誡咗大家,聆聽之重要。

其一,有素來係美帝民主黨票倉之一個小鎮,鎮民投民主黨幾十年,今年真係忍無可忍,好多人投對家共和黨。有老餅話,因為八年來,睇住身邊鄰居朋友,冇工開,冇飯食。所謂change,變成一堆自由主義信徒(左膠啦,香港青年術語)掛帥之離地操作,例如氣候變化,同性婚姻等東西。佢話,呢啲唔係唔重要,但依家要飯碗,係咪?冇飯開,小鎮啲人走晒,個小鎮會玩完!

其二,有左膠大反省(響《衛報》寫㗎)話,過往八年,係美帝最分化之時期。作者係大左膠,睇住奧巴馬將所有最極端最具爭議最具左膠力之議題,利用行政命令等手法推出來,令到社會進一步分化,更令到進步力量裡面都出現咗互鬥。因為進步力量覺得,自己爭取之東西,忽然得到政府支持通過咗,雖然成功爭取,但就令自己之存在感忽然冇咗。為咗刷存在感,於是就走向更極端之議題,不斷自我分化。後果呢?左膠之選票自己拆開晒,互鬥到不投希拉莉,因為希拉莉唔夠左。Well……。

其三,右膠大反省,覺得過往幾十年之選舉操作,養咗一班華盛頓靠政治搵食之利益生態圈:記者、傳媒老細、名嘴、政治公關、政治顧問、政治marketing、寫手、網上kol等等。呢個生態圈,只係靠大商家政治捐款而生活,個個over-pay,滿口政治正確之語言,壟斷咗公共政策之想像,長於搞嗰啲精英到唔恨又火星文之論述,基本上同正常美帝人民脫節。侵侵之出現,其實就係對呢個生態圈之全面否定。因為侵侵從來唔係好用呢啲華盛頓語言去操作政治,唔係滿口自由主義價值或者仁義道德,而係跟住普羅市民口吻去走,就貼地都唔恨。右膠認為,唔單止民主黨要檢討,共和黨都要檢討,點解離地到出奇呢?

我就未必同意呢位右膠之分析,但值得大家思考一下,究竟係美帝社會有病,定係個總統有問題呢?
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受