Ad Block Ad Block
新聞
2019-03-18 06:00:00

新世界辦家庭嘉年華 最緊要開心

分享:

成日話員工係企業的重要資產,要令員工做得開心投入,除咗升職加薪,又或者搞吓annual dinner,其實仲有很多方法,好似新世界發展昨日於灣仔會展中心舉辦名為「『家.Fun』歷險派對」的family carnival,不單止邀請集團上下員工參加,甚至連家人朋友,以至其他持份者都照顧到,等大家加深了解集團生態圈,仲可以做team building,真係一石幾鳥,搞手花嘅腦汁亦唔少。
 

新世界發展近年涉獵業務愈來愈多瓣數,嘉年華現場就有超過20個大型展台,介紹旗下疇業務,又有其他表演單位及藝人到場演出,包括Rubberband,同埋近年形象好「入屋」嘅曹永廉、蕭正楠,仲請埋森美同麥美恩做司儀,令到一眾出席賓客,好似才女張寶華、財經評論員胡孟青(青姐)等都玩得好投入同開心。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受